בעל מידות בעל מידות

בעל מידות

עדן רימון

הנגר המיתולוגי של בסיס זרוע הים באילת

על אופני תלת אופן ישנים עם כיתוב נגריה מאחור, בצניעות, ועם חיוך גדול המאפיין אותו כל כך- מסתובב בבסיס זרוע הים באילת משה לוי, מנהל הנגריה של הבסיס, העובד בה כבר למעלה מעשרים ושלוש שנים.

משה נולד בעיר רמלה. בשירותו הצבאי שימש כלוחם במגב. מאז השחרור, אחריי הפסקה קצרה, התחיל לעבוד בנגרות בבסיסים שונים בצה״ל.

 

״שמחתי בנפשי על ההזדמנות לעבוד את הצבא. אני אוהב את הצבא והמדינה וזו זכות גדולה עבורי. העבודה אל מול קצינים בכירים והחיזוקים אותם אני מקבל לאחר צליחת המשימות שניתנות לי מחממים לי את הלב״, סיפר משה.

אל בסיס זרוע הים באילת הגיע לפני עשרים ושלוש שנים, כשהצטרף לצוות של שישה נגרים. הנגריה עצמה קיימת כבר כמעט יובל, וכיום נמצאת תחת ניהולו של משה.

 

המשימות אותן מבצע משה מגוונות מאוד ועונות על צרכים שונים בבסיס- החל מבניית שולחנות, ספסלים וארונות, ועד הדבקת הריצוף בכלי השיט.

״כל משרתי הבסיס מכירים אותי. אני מבצע את עבודתי תמיד באהבה גדולה. הערכתי לזרוע הים ועבודתה המבצעית כבירה ואף יצא לי להפליג מספר פעמים״, מסביר משה.

 

נתינתו של משה אינה נמדדת במספר הרהיטים אותם בונה בפרק זמן מסויים, הוא הפך לדמות משמעותית ומוכרת עבור כלל משרתי הבסיס. ״אני מקבל הרבה אהבה מהמשרתים. צר לי על יציאתי הקרובה לפנסיה, קשה לעזוב את בסיס זרוע הים באילת״, סיכם משה בחצי חיוך.

עוד כתבות בנושא

loading...