מבט אל בטן הצוללת מבט אל בטן הצוללת

מבט אל בטן הצוללת

סמל י' בסיוע שחר לבנטר

סמל י׳, ממסיימי קורס צוללן מחזור 118, מספר על החוויה שלו בקורס המאתגר ועל השיעורים שלמד לאורך הדרך

אני סמל י', והשבוע אני עתיד לסיים את קורס צוללן במחזור 118 אחרי יותר משנה של עבודה קשה והמון חוויות. הצבתי לעצמי מטרה כבר מההתחלה להיות נחוש, תמיד להיות חבר טוב, לא לוותר לעצמי, ולבצע כל משימה בנכונות ובענווה.

במהלך מסע ההכשרה עמדנו חבריי ואני, כיחידים וכקבוצה, מול אתגרים פיזיים ומנטליים גדולים. נדרשנו לבצע שיפור אישי בלתי נגמר, להפגין איתנות קבוצתית, להתמודד עם ניתוק מהבית והמשפחה ולצלוח אתגרים לימודיים רבים.

סמל י׳, ממסיימי קורס צוללן מחזור 118, מספר על החוויה שלו בקורס המאתגר ועל השיעורים שלמד לאורך הדרך

היום אני מרגיש שדווקא מתוך הקושי והאתגר רכשתי כלים חשובים להצלחה, ויכולת לראות את הדברים קצת אחרת. למדתי להעריך את הזמן עם החברים והמשפחה, לשמוח על כל דקה בטלפון ועל כל רגע בבית, והכי חשוב - לא לקחת דבר כמובן מאליו.

למדתי מה זה להיות חלק מקבוצה שהיא בעצם כמו משפחה, משפחה שעברה כל כך הרבה רגעי שיא ומשבר, שיש לה הומור פנימי משלה. משפחה שפיתחה מסוגלות קבוצתית אדירה, ושאתה יודע שאף פעם לא תשאיר אותך לבד. למדתי שהפתגם: "אחד בשביל כולם וכולם בשביל אחד" הוא לא רק קלישאה, אלא מציאות בין חברי הצוות.

בשבילי להיות צוללן בזרוע הים זו זכות ואחריות עצומה. אני מרגיש סיפוק וגאווה לסיים את המסלול ולהתחיל את הדבר האמיתי, לפעול בחוד החנית של זרוע הים ושל צה"ל כולו. אני מאחל המון הצלחה לכל החברים למחזור, ולא יכול לחכות לצאת לדרך.

עוד כתבות בנושא

loading...