חילוף מפקד בסיס חיפה של זרוע הים חילוף מפקד בסיס חיפה של זרוע הים

חילוף מפקד בסיס חיפה של זרוע הים

דריה לוסטיגר

אמש (א), החל תא"ל טל פוליטיס את תפקידו החדש כמפקד בסיס חיפה של זרוע הים בטקס חגיגי

אמש (א'), נכנס תא"ל טל פוליטיס לתפקיד מפקד בסיס חיפה של זרוע הים. טקס החילוף התקיים במעמד מפקד זרוע הים - אלוף אליהו שרביט, מפקדים ובני משפחה. תת-אלוף טל פוליטיס מחליף את תת-אלוף גיא גולדפרב אשר כיהן כמפקד בסיס חיפה במהלך השנה האחרונה. תת-אלוף גיא גולדפרב מסיים את תפקידו וישמש כעת כראש מספן מטה של זרוע הים.

מדברי מפקד בסיס חיפה היוצא, תת-אלוף גיא גולדפרב: ״לפני שנה כשהגעתי לפקד על בסיס חיפה לא דמיינתי איזו שנה מצפה לנו. מגפה עולמית, מתיחות יוצאת דופן באורכה מול חיזבאללה, מערכה בין מלחמות חוצה גבולות וימים, התעצמות יוצאת דופן שמתקיימת פעם בדור ועוד".

 

אמש (א), החל תא"ל טל פוליטיס את תפקידו החדש כמפקד בסיס חיפה של זרוע הים בטקס חגיגי

בהמשך פנה תא"ל גולדפרב למשרתי הבסיס ואמר: "אני גאה בלוחמים ובלוחמות של שייטת ספינות הטילים ושייטת הצוללות שבתנאים בלתי אפשריים הצליחו לממש פעילות מבצעית יוצאת דופן בחשיבותה האסטרטגית למדינת ישראל. גאה בלוחמי פלגה 914 ובנות פלגת השליטה הימית שמבצעים ומבצעות פעילות בטחון שוטף סיזיפית וקשה בקיץ ובחורף 24/7".

"אני גאה בלוחמי ילת״ם, היחידה למשימות תת מימיות, יחידה של אנשים שנרתמים לכל משימה ומבצעים אותה ברמת מיומנות יוצאת דופן. גאה במרכז לרפואה ימית, גוף רפואי ייחודי עם ידע בלעדי במדינת ישראל. אני רוצה לאחל הצלחה גדולה לפוליטיס, מפקד, לוחם ואיש צנוע. אני בטוח שהאנשים ילכו לצידך לאן שתוביל אותם״.

 

מדברי מפקד בסיס חיפה הנכנס, ת"אל טל פוליטיס: ״בחודשים האחרונים כחלק מהכנותיי לתפקיד, פגשתי ברבים מהמפקדים והחיילים בבסיס חיפה. למדתי להכיר אנשים מסורים החדורים בתחושת שליחות למול המשימות העומדות בפניהם, למדתי להכיר חבורה מנצחת".

עוד המשיך בנאומו תא"ל פוליטיס, "יחד נשמור על הגבול שקט ובטוח, יחד נצא מוכנים לכל משימה מבצעית, ויחד נשמור את הזירה ואת היחידות מוכנות לכל עימות עתידי. מפקדים, לוחמים וחיילים אני לוקח פיקוד על בסיס חיפה ועל הזירה הימית הצפונית ומאחל הצלחה רבה לכולנו".

 

עלה ודיבר גם מפקד זרוע הים, האלוף אלי שרביט, ״לוחמי ומשרתי בסיס חיפה, אנחנו מחליפים פיקוד אחרי שנה שלא דומה לשום תקופה לפניה. אני מסתכל על עומס הפעילות המבצעית לאורך השנים האחרונות, עברנו תקופות מורכבות ביותר ולכן אני רוצה לנצל הזדמנות זו להביע הערכה לכם, משרתי בסיס חיפה", אמר בנאומו.

 "אני רוצה להוקיר לך תודה, גיא, על שירות מדהים, עשית את זה בכישרון רב ואני בטוח שבתפקידך הבא תמשיך לעשות חיל. אני רוצה לאחל הצלחה רבה לטל שמקבל פיקוד על הבסיס, מעבר לתבונה הרבה שמלווה אותך, אתה בעל ניסיון רב ואני משוכנע שניהול זירת חיפה היא מלאכה שתוכל ותצליח לעשות בצורה מצוינת", סיכם האלוף אלי שרביט.

עוד כתבות בנושא

loading...