מתחדשים בשייטת 3 מתחדשים בשייטת 3

מתחדשים בשייטת 3

יהלי רייסר שקרוב ומישל סירוטה

אמש, נחשפה הסיכה החדשה של שייטת 3, שייטת ספינות הטילים של זרוע הים

״אני והמש"ט, אל״ם גיא גולדפרב, רצינו לייצר סיכה חדשה שאותה יקבלו תומכי הלחימה שנמצאים בשייטת״, מספר רס"ר שייטת 3, רס"ב אורן זילברמן. ״את הסיכה הנוכחית, סיכת הלוחם של השייטת, מקבלים לוחמי הספינות אצלנו לאחר תקופה. רצינו סיכה שתייצר תחושת שייכות לשייטת מרגע הגעתם״, הוא ממשיך.

״לאחר ההחלטה החל תהליך ייצור הסיכה. את שלב הנראות פתחנו לתחרות בקרב הספינות״, מסביר רס"ב זילברמן. ״לשלב ההכרעה זומנה ועדה בה השתתפו המש"ט, הסמש"ט, מפקדי הספינות ואני״, הוא משתף.

״הספינה הזוכה שילבה בתוך הסיכה את כל האלמנטים החשובים בשייטת - אהבה, משפחה וניצחון״, הוא מספר. הספינה הזוכה הינה אח״י חרב. את הסיכה החליטו לחשוף בטקס חגיגי ששילב את כל חיילי השייטת.

במעמד הטקס מפקד שייטת ספינות הטילים, אל"ם גיא גולדפרב ניצל את המעמד בשביל להודות לכלל המשרתים בשייטת 3, ״אני מאוד מתרגש, עבור מפקדי, לוחמי וחיילי שייטת 3, הערב הזה נולד בשבילכם למען הסיכה החדשה המסמלת את החזון שחרטנו על דיגלנו.

את הסיכה החדשה קיבלו כלל החיילים המשתייכים לשייטת, חיילי המטה והלוחמים כאחד. "מטה שייטת 3 מספק את המעטפת הטובה ביותר ללוחמי הספינות המבצעים את כלל המשימות ועושים לילות כימים כדי להגיע לכדי כך, אין לי ספק שביום פקודה נהיה מוכנים לכל משימה. הערב הזה בשבילכם ותזכרו אהבה, משפחה, ניצחון״, סיכם את האירוע מפקד השייטת, אל"ם גיא גולדפרב בהתרגשות גדולה.

עוד כתבות בנושא

loading...