אח"י בת שבע - שנה אחת ואירועים רבים בה (יוני 1969-יוני 1970) אח"י בת שבע - שנה אחת ואירועים רבים בה (יוני 1969-יוני 1970)

אח"י בת שבע - שנה אחת ואירועים רבים בה (יוני 1969-יוני 1970)

מערכת אתר זרוע הים

תא"ל בדימוס שאול חורב ואל"ם בדימוס אריה אורן נטלו על עצמם חקר היסטורי מקיף אודות קורותיה של הנחתת אח"י בת שבע, על רגעיה הקשים, המרגשים, הכואבים והמוצלחים - בשנת הפעילות הראשונה שלה בחיל הים. השניים מביאים בפני הקוראים מסמך המנוסח ברגישות, בדייקנות, ובמקצועיות גבוהה ביותר. נקודות המבט האישיות נצרפות יחד עם מגוון רחב של קולות לכדי מסמך רב ערך, אמיץ, בעל חשיבות עצומה בתולדות חיל הים.

לחוברת המלאה לחצו כאן

"חוברת זו נכתבה בשיתוף עם חלק מאנשי הצוות של הנחתת באותה תקופה (1969-1970) ובסיועם של אחרים שהיו מעורבים באירועים, מוקדשת בהערכה (גם אם באיחור) לעשרים וארבעה החללים שנפלו באסון משאית התחמושת, שהתרחש ב־24 בינואר 1970, ובהם פקודיי מצוות אח"י בת שבע, החיילים, הקצינים והאזרחים מיחידות חיל הים השונות ומחילות צה"ל האחרים".
שאול חורב, דצמבר 2020

"אני מקווה שסיפור האירועים המובא כאן יעזור לאלו שהנגיעה בטראומה עדיין קשה להם. אם נצליח לעזור אפילו לאדם אחד - עשינו את שלנו. אני רוצה להודות לכל אלה שנענו ברצון ובסבלנות לפניותיי, שהשיבו לשאלות, שחיפשו פתרונות לסתירות שהתגלו, שהתעניינו, שעודדו, שמצאו מסמכים ותמונות ושנסחפו לתוך העשייה. שיתוף הפעולה של כולכם חימם את לבי ואִפשר להשלים את המלאכה"
אריה אורן, דצמבר 2020

 

עוד כתבות בנושא

loading...