עולים למשמר עולים למשמר

עולים למשמר

עמית בכור

בשבוע שעבר סיימו לוחמי הים החדשים של פלגה 916 את מסלול הכשרתם, ויחד עם משפחותיהם קיבלו את סיכת הדבורן וסיכת הסנפירן בטקס מרגש בראשות מפקד בסיס אשדוד, אל״ם אמיר גוטמן ומפקד פלגת 916, סא״ל רן שטייגמן. עם סיכות אלו יצטרפו הלוחמים הימיים החדשים לעשיה מבצעית בפלגה 916, האמונה על שמירה על הגבול הימי עם רצועת עזה.

"אני גאה לעמוד כאן, יחד איתכם, בטקס הענקת סיכות דבורן וסנפירן״, פתח בדבריו סא״ל שטייגמן. "הסיכה אותה אתם זוכים לענוד מסמלת בעיני כברת דרך ארוכה אותה עברתם תוך הפגנת מקצועיות ואחריות לצד קרביות ומבצעיות. זו הדרך שבה צעדתם בחודשים האחרונים וזו הדרך בה אנו מחוייבים להמשיך ולפעול", הוא הבהיר.

(צילום: טוראי שני אבני)

״השמירה על הגבולות הימיים של מדינת ישראל והאתרים האסטרטגיים אשר לחופיה הולכת ונהיית מורכבת יותר ויותר. האיומים שמופנים כלפינו מכל עבר הולכים ומשתכללים ואנו מחוייבים להמשך להתמקצע ולהשתפר, להשתנות ולהתאים עצמנו לאתגרי המחר", הדגיש סא״ל שטייגמן.

״לוחמים ולוחמות, משפחת 916, יחד נמשיך ונעמוד באתגרים שלשמם אנו כאן. מוכנות למלחמה, ניצחון בכל משימה ובכל עימות, מניעת חדירה של מחבלים לשטחנו דרך הגבול הימי, וסיכול טרור בכל הזדמנות. צאו והפליגו בשלום, ושובו תמיד כמנצחים", הוא סיכם.

(צילום: טוראי שני אבני)

loading...