הם משלנו! הם משלנו!

הם משלנו!

אגם תותחני

כל המנצחים באליפות צה"ל לשנת 2022 הם חיילי, מפקדי ויחידות זרוע הים!

היום (ה') הוכרזו המנצחים באליפות צה"ל בכושר קרבי. כל היחידות התאמנו במשך שבועות על מנת להגיע למקום הראשון והנכסף, אבל המקומות הראשונים היו שמורים ללוחמי הזרוע שלא הסתפקו באף מקום אחר.

האליפות אורכת אחת לשנה, השנה נמשכה כארבעה ימים במהלכם כ2500 לוחמים מ-53 יחידות מבצעיות של צה״ל התחרו בחמישה בחנים: בוחן כשירות קרבית לקצין, בוחן אלונקות צוותי, בוחן מכשולים קרבי צוותי, בוחן קרב מגע וריצת מפקדי יחידות.

 

כל המנצחים באליפות צה"ל לשנת 2022 הם חיילי, מפקדי ויחידות זרוע הים!

בתחרות של כל היחידות המיוחדות בצה"ל, באופן לא מפתיע, הקומנדו הימי שלנו - שייטת 13 - הגיעה למקום הראשון כששלדג וסיירת מטכ״ל בשלישיה המובילה. זוהי השנה הרביעית ברצף שאת המקום הראשון לא מוכנה השייטת לפנות.

בחטיבות המבצעיות, שייטת 3 קטפה את המקום הראשון ושייטת 7 את המקום השני, כשלאחריהן חטיבה 7 של חיל השיריון. במקצה גדודי האיסוף, פלגת הביטחון השוטף 916 מאשדוד זכתה במקום הראשון ועקפה את קרקל וברדלס שהגיעו למקום השני והשלישי.

בתחרות חטיבות ההדרכה זכה המקום בו עוברים כל חיילי הזרוע, בה"ד זרוע הים, ואחריו היו בית הספר לטיסה ובית הספר להגנה אווירית.

 

כמו כן גם בקטגוריית מפקדי היחידות, מפקדי הזרוע עקפו את המתחרים והגיעו לראש רשימת המנצחים:
במקצה היחידות המובחרות, בדיוק כמו היחידה שלו, תפס מפקד שייטת 13, אל"ם א', את המקום הראשון בתחרות, כשלאחריו מפקד היחידה הטקטית לחילוץ 669 מזרוע האוויר.
כמוהו, גם במקצה מפקדי היחידות המבצעיות וחטיבות ההדרכה, שיחידותיהן הגיעו לשני המקומות הראשונים בתחרות, תפס מפקד בסיס חיפה, תא"ל טל פוליטיס, את המקום הראשון. למקום השני הגיע מפקד פלגה 914 מבסיס חיפה, סא"ל טל כהן.


מדברי מפקד זרוע הים, אלוף דוד סער סלמה:

"אנשי זרוע הים, היום הסתיימה אליפות צה''ל בכושר קרבי, אליפות מאתגרת עם תוצאות מעולות! כלל היחידות הלוחמות של זרוע הים אשר לקחו חלק הגיעו להישגים יוצאי דופן! הישגים אלו הם תוצאה של מימוש תרבות האימון גופני בזרוע.
עבור רבים מאיתנו- האימון הגופני מגלם ערכים מופתיים: חתירה לניצחון, השקעה, מקצועיות, חוסן, בטחון עצמי, רעות ואחוות לוחמים. זה צרוב בנו - מרגע הגיוס, דרך ההכשרה, ועד לשיאים של פעילות מבצעית. וזה גם בא לידי ביטוי בתוצאות המרשימות באליפות צה''ל.
הערכתי הרבה ללוחמות וללוחמים, למפקדות ולמפקדים, למאמנות ולמאמנים. בזכותכם- אנחנו לא רק הזרוע הארוכה של צה''ל- אנחנו גם הזרוע המנצחת של צה''ל. יישר כוח!"

 

loading...