טקס סיום קורס צוללן מחזור 123 טקס סיום קורס צוללן מחזור 123

טקס סיום קורס צוללן מחזור 123

מערכת אתר זרוע הים

אמש (ד') התקיים טקס סיום צוללן מחזור 123, במעגן דרור שבבסיס זרוע הים בחיפה

קורס צוללן, אשר הגיע לסיומו לאחר הכשרה בת שנה וחודשיים, הינו מהייחודיים והיוקרתיים בצה״ל, אליו מתמיינים מאות מועמדים מידי שנה. הקורס מכשיר את לוחמי החוד בשייטת הצוללות של זרוע הים ומתחלק לשני שלבים, בסיסי וייעודי. הכשרתם שמה דגש על פיתוח חוסן מנטלי ופיזי, חשיבה יצירתית, ערכיות ותפעול מערכות לחימה מתקדמות ומורכבות ביותר.

הטקס שהתקיים אתמול בערב (ד') נערך בראשות מפקד זרוע הים, האלוף דוד סער סלמה, מפקד בסיס ההדרכה, אל״ם תמיר שמש, מפקד שייטת הצוללות, אל״ם א׳, קציני סגל הפיקוד הבכיר של זרוע הים, בני משפחה ומוזמנים נוספים. במהלך הטקס הוענקו ל-29 מבוגריו דרגת סמל וסיכת צוללן.

אמש (ד') התקיים טקס סיום צוללן מחזור 123, במעגן דרור שבבסיס זרוע הים בחיפה
שייטת 7 הינה יחידת לוחמה עילית של צה״ל, המהווה כלי אסטרטגי לביטחון המדינה. היא מאופיינת בחשאיות, ובאמצעותה מסוגלים הצוללנים לבצע משימות מבצעיות רבות הרחק מחופי ישראל.

מדברי מפקד זרוע הים, אלוף דוד סער סלמה:
"שייטת הצוללות כמו זרוע הים מתברכת הערב בלוחמים שהקדישו את מיטב מרצם וכשרונם לפעולה של הכוח התת-מימי של מדינת ישראל. הם יעשו את זה רחוק יותר, עמוק יותר, אסטרטגי הרבה הרבה יותר. מעתה בידי כל אחד מכם נתונה ביטחונה של הצוללת, בטחון חבריו לצוות, בידי כל אחד מכם נתונה בטחונה של מדינת ישראל. צאו, הפליגו, שאו בגאון את דגל ריבונות מדינת ישראל במעמקי הים ושובו בשלום אל נמל הבית".

loading...