אופק ארד

הכירו את רב"ט יובל מסאס – אולי אתם מזהים אותה מהבמות בבסיסים כחלק מהלהקה הצבאית של זרוע הים, אבל עכשיו יש לכם אפשרות לשמוע אותה קצת אחרת

"מאז ומתמיד זו הייתה אחת מהמטרות שלי להגיע ללהקה צבאית", מספרת לי רב"ט יובל מסאס, המשרתת כזמרת בלהקת זרוע הים. "אני זוכרת שבמיון הראשון היו כ-3,000 מתמיינים. בסופו של דבר הצלחתי להתקבל לתפקיד, וזכיתי בשירות מדהים", היא אומרת בחיוך.

בתפקידה זוכה יובל להופיע בפני משרתי הזרוע, לשמח אותם ולהעלות להם את המורל. כבונוס נוסף, כל הופעה היא ניצבת מול הנופים המרהיבים של חופי ישראל, שמעוררים בה השראה גדולה.

הכירו את רב"ט יובל מסאס – אולי אתם מזהים אותה מהבמות בבסיסים כחלק מהלהקה הצבאית של זרוע הים, אבל עכשיו יש לכם אפשרות לשמוע אותה קצת אחרת

"שירות בלהקה הצבאית של זרוע הים הוא תפקיד דינאמי ומשתנה", מעידה יובל. "יש תקופות שבהן אנחנו מופיעים פעמיים בשבוע, ותקופות בהן אנחנו מופיעים פעמיים ביום. מלבד ההופעות והחזרות, כל שנה אנחנו מכינים רפרטואר שלם באופן מקצועי".

היא משתפת אותי שהדבר המרכזי שהופך את השירות שלה לחוויה יוצאת דופן הוא התגובות שהיא מקבלת אחרי כל הופעה. "לראות את החיילים נהנים בהופעה ולאחר מכן לשמוע מהם כמה שזה מעלה את המורל ביחידה זה מספק ומשמח מאוד. זו הסיבה שהתגייסתי לתפקיד, וזה נותן לי המון מוטיבציה".

החיבור של יובל לעולם המוזיקה החל כבר מגיל צעיר מאוד. "אני זוכרת שמהרגע שלמדתי לדבר הייתי שרה ומופיעה מול המשפחה שלי", היא משחזרת. מאז לקחה יובל חלק בחוגי מוזיקה שונים, למדה לנגן בגיטרה במשך 7 שנים ואף עשתה 10 יח' לימוד במגמת מוזיקה בתיכון. "תמיד הייתה בי את התשוקה לעסוק בתחום", היא מדגישה.

יובל אומנם אוהבת לנגן בכלי נגינה רבים, אבל הכלי שבו היא משתמשת הכי הרבה הוא הגרון שלה. היא מגלה לי כמה סודות וכללים על מנת לשמור על 'הכלי' שלה מכוון: "כזמרת אני מקפידה לתרגל פיתוח קול כדי ללמוד איך להפיק את הצלילים באופן הטוב ביותר, וגם לעשות תרגילי חימום קול לפני כל הופעה. אני שותה כמויות גדולות של מים כל יום ומקפידה על תזונה בריאה".

"השירות בזרוע הים פתח לי דלת שמאפשרת לי לראות איך תעשיית המוזיקה עובדת - מחזרות, דרך הופעות ועד עבודה על חומרים חדשים", מספרת יובל. "זכיתי במפקדים שלא רק לימדו אותי לעבוד עם מפיקים ולהקליט, אלא גם תומכים בכולנו במסלולי הפיתוח העצמי והיצירה האישיים שלנו".

"אני מרגישה גאה לעמוד על במה במדים ולייצג את זרוע הים, את הצבא ואת המדינה שלי. זו זכות אמיתית להיות במעמד הזה", מסכמת יובל. כששאלתי אותה על מטרות שהיא מציבה לה להמשך הדרך, היא ענתה בהתרגשות גדולה: "החלום שלי הוא להמשיך לשיר, לעבוד להצליח".

עוד כתבות בנושא

loading...