החלפת פיקוד סיירת טריגון החלפת פיקוד סיירת טריגון

החלפת פיקוד סיירת טריגון

אופק ארד

רס"ן גל פורקוש סיים את תפקידו כמפקד סיירת טריגון, והעביר את הפיקוד על הסיירת לסרן מתן עפרון. "אני שמח להגיע לסיירת בעלת הון אנושי איכותי, ובטוח שיחד נוכל לכבוש כל יעד"

מאז סיום קורס החובלים במחזור 130, הספיק רס"ן גל פורקוש לשרת במספר תפקידים בשייטת 3 ובפלגות הביטחון השוטף, לעבור את קורס הפיקוד הימי המתקדם ולפקד בבית הספר לחובלים. השבוע יסיים את תפקידו כמפקד סיירת טריגון אחרי שנה עמוסה בעשייה מבצעית, ובכך יסכם גם את שירותו המשמעותי בזרוע הים.

"מפקד סיירת הוא תפקיד מגוון ומשמעותי מאין כמוהו. הוא דרש ממני לנהל כוחות רבים בים, לתכלל את כל המשימות הדרושות, וגם לדעת לתת מענה, לסייע ולתמוך בכל חייל שזקוק לכך", אומר רס"ן פורקוש. "אבא שלי שירת כמפקד דבור בעברו, כך שזכיתי לליווי ותמיכה צמודים שהפכו את החוויה אף יותר משמעותית עבורי", הוא משתף.

"זוהי אחריות גדולה להגן על יישובי הדרום בזירה הימית. כל יום הביא איתו אתגרים חדשים בפן המבצעי, כשהפלגה נדרשה כל העת להתאים את עצמה לשינויים אל מול אויב שמשתנה ומתפתח כל הזמן", מוסיף המס״ר היוצא.

סרן מתן עפרון, מפקד סיירת טריגון הנכנס, שירת גם הוא במגוון תפקידים חשובים בזרוע. בתום סיום קורס חובלים במחזור 132, שירת בספינת הטילים אח"י סופה כסגן קצין גילוי ניווט וקשר, ולאחר מכן היה לסגן מפקד וגם למפקד ספינה 835 בסיירת טריגון. אחרי שהשלים את קורס הפיקוד הימי המתקדם, שירת בבית הספר לחובלים כמפקד צוות בשלב הבסיסי וכעת הוא מתחיל את תפקידו החדש.

"עוד כשהייתי חניך בקורס חובלים, שאפתי לשרת בעתיד כמפקד סיירת, מתוך ההבנה שמדובר בתפקיד מעניין וקריטי", הוא משתף. "שמתי לעצמי מטרות רבות לקראת התפקיד החדש, כשכל אחת מהן נועדה לשמור על הרמה הגבוהה של הפלגה ואף לחדד אותה".

"אני נכנס לנעליים מאוד גדולות ויש לי מוטיבציה ורצון לעשות דברים גדולים", מוסיף סרן עפרון. "אני שמח להתחיל לפקד על סיירת בעלת הון אנושי איכותי, שיודעת לעמוד ביעדים שלה ולבצע כל משימה על הצד הטוב ביותר. אני בטוח שיחד נוכל להמשיך להתמקצע ולכבוש כל יעד שיידרש מאיתנו. אני מחכה בקוצר רוח לעשייה עם הלוחמים".

רס"ן גל פורקוש סיים את תפקידו כמפקד סיירת טריגון, והעביר את הפיקוד על הסיירת לסרן מתן עפרון. "אני שמח להגיע לסיירת בעלת הון אנושי איכותי, ובטוח שיחד נוכל לכבוש כל יעד"

 

עוד כתבות בנושא

loading...