שלישי אישי: מתקדמת בצעדי ריקוד שלישי אישי: מתקדמת בצעדי ריקוד

שלישי אישי: מתקדמת בצעדי ריקוד

אופק ארד

הכירו את רב"ט עדן שרעבי - בתפקידה הצבאי היא אחראית משמרת בחמ"ל זרוע הים, ויחד עם התפקיד האינטנסיבי היא מצליחה לשלב בחיי היומיום גם את אהבתה למחול

רב"ט עדן שרעבי משרתת כאחראית משמרת בדסק בניית תמונה, שממוקם בחמ"ל זרוע הים. "במסגרת התפקיד אני אחראית על בניית התמונה הימית לכלל כוחות הזרוע בשטח", היא מסבירה. בנוסף על כך, עדן משמשת גורם מקשר בין הזירות השונות בזרוע הים, ואף בין הזרוע לבין חילות אחרים. "תחומי האחריות שלי כוללים את תיאור תמונת האוויר ליחידת גס"י (גף סיור ימי), מבצעים ובדיקות קשר עם שייטת 3 וגם קישור בין הכוחות הרלוונטיים בים, באוויר וביבשה" .

התפקיד בו משרתת עדן מצריך כוננות מסביב לשעון ויכולת להסתגל במהירות למצבים מורכבים. "אני צריכה להיות זמינה באופן תמידי, כי כל רגע יכולים להתקשר ולהקפיץ אותי לחמ"ל", היא מספרת. לדבריה, לפני הגיוס לצה"ל היא התנהלה לפי לוח זמנים מסודר וקבוע מראש. "השירות בזרוע הים לימד אותי להתרגל לשגרה גמישה ודינמית", היא אומרת בחיוך.

עולם האומנויות תמיד היווה מקור משיכה עבור עדן, כשמגיל צעיר היא עסקה בתחומי אומנות שונים. בכיתה א', כמו רבות מבנות גילה, נרשמה עדן לחוג ריקוד. "המסע התחיל לפני 13 שנים, ברגע שנרשמתי לחוג הריקוד הראשון. שם המחול הפך לחלק מרכזי מהחיים שלי".
הכירו את רב"ט עדן שרעבי -  בתפקידה הצבאי היא אחראית משמרת בחמ"ל זרוע הים, ויחד עם התפקיד האינטנסיבי היא מצליחה לשלב בחיי היומיום גם את אהבתה למחול
מאז עדן מתאמנת בריקודי היפ הופ בסטודיו למחול, מעבירה שיעורים לתלמידות ותלמידים ואף משתתפת באירועים ותחרויות בארץ ומעבר לים. "בגיל 15 זכיתי במלגה לאירוע מרכזי בתעשיית הריקוד בלוס אנג'לס, שכלל מפגש ועבודה עם כוריאוגרפים ומורים מובילים בתעשייה", היא מספרת בהתרגשות.

נוסף על כך, בשנת 2017 זכתה עדן יחד עם קבוצת הריקוד שלה במקום השני בתחרות ההיפ-הופ הארצית, ובהמשך דרכה גם ייצגה את ישראל בתחרות ריקוד בפולין. "היציאה לפולין הייתה כבוד עצום עבורי", היא משתפת. "לתחרות נבחרו רק 8 רקדנים מתוך 500 שהתמיינו".

ואם כל זה לא מספיק, בשנת 2019 הקימה עדן את פרויקט המחול הייחודי Open Your Mind, במסגרתו עולים סרטוני ריקוד רבים לרשתות החברתיות ואף הופק מופע שלם בפברואר האחרון שהתקיים בתל אביב מול כ-300 איש בקהל.

לצד ההצלחות הרבות שחוותה עדן, היה עליה ללמוד לנהל את זמנה ולשלב בין המחול לבין עשייתה הצבאית הענפה. "התפקיד שלי בזרוע הים הוא אינטנסיבי ומשמעותי, ולפעמים לוח הזמנים העמוס לא מאפשר לי להגיע לאודישנים או לחזרות", היא אומרת. "למרות זאת, לא חשבתי לרגע לוותר. עם הזמן התחביב הפך למקצוע של ממש".

"אני מרגישה מחויבות עצומה גם לתפקיד הצבאי בזרוע הים וגם לריקוד, לכן למדתי לשלב בין השניים", היא מדגישה. עדן מתארת קווים משיקים בין השירות הצבאי למקצוע הריקוד: "גם בצבא וגם במחול חשוב ליצור אווירה נעימה ונינוחה, בה אפשר לקיים שיח פתוח. אני מקפידה לפנות לכל אדם שעומד מולי באכפתיות ורגישות - אני מאמינה שזה עושה את כל ההבדל ועוזר מאוד בדרך להצלחה", היא מדגישה.

"ערך נוסף שהכרחי לתפקוד שלי הן במחול והן בעשייה הצבאית הוא הדבקות במטרה - לבצע כל משימה על הצד הטוב ביותר ולהתגבר על כל אתגר, בין אם מדובר במשמרת בצבא או במופע מחול של הפרויקט".


"התפקיד הצבאי שלי פתח בפני עולם שלם, ועזר לי להבין שיש בידי את הכוח להשפיע על נושאים שחשובים לי", מסכמת עדן. "אני בטוחה שגם בעשייה הזרועית וגם בהמשך דרכי בעולם הריקוד אמשיך לעבוד קשה עבור מה שאני מאמינה בו ולראות תמיד את המטרה מול העיניים".

עוד כתבות בנושא

loading...