מצטיינת מן היסוד מצטיינת מן היסוד

מצטיינת מן היסוד

אופק ארד

סמל שירן נונו זכתה בהצטיינות בגין יוזמתה במסגרת התפקיד. שמעתי ממנה על השינויים שהנהיגה במעבדה הכימית של בסיס אשדוד, החוויות שצברה בשירות והציפיות לעתיד

בשבוע שעבר התקיים בבסיס אשדוד טקס מצטיינים בראשות מפקד הבסיס, אל"ם אמיר גוטמן. על במת הטקס עלו 33 משרתים ומשרתות מהיחידות השונות בבסיס, וקיבלו אות הצטיינות והערכה על פועלם בתפקיד. בין כל אלו תוכלו למצוא את סמל שירן נונו, שבגין עבודתה הענפה זכתה לקבל הצטיינות ממפקד הבסיס ואף קיבלה הצטיינות ממפקד זרוע הים, אלוף אלי שרביט.

שירן משרתת כלבורנטית במעבדה הכימית של הבסיס. "בתפקידי אני דואגת לוודא שלא יתעוררו תקלות בלב ים. אני בודקת את הדלקים והשמנים של הספינות במעבדה ואת כשירות המנועים. כל חודש הספינות צריכות להגיש למעבדה דגימות, והאחריות שלנו היא להיות במעקב על התוצאות והשינויים ולוודא את תקינותם", היא מפרטת.

סמל שירן נונו זכתה בהצטיינות בגין יוזמתה במסגרת התפקיד. שמעתי ממנה על השינויים שהנהיגה במעבדה הכימית של בסיס אשדוד, החוויות שצברה בשירות והציפיות לעתיד

"אבא שלי שירת 28 שנים בזרוע הים ואני בעצם דור המשך שלו", משתפת שירן. בתור דור ההמשך, שירן ממשיכה להביא גאווה הביתה, ובמסגרת תפקידה מינפה מספר שינויים שהביאו לשיפור תהליך העבודה במעבדה. "ראיתי הרבה דרכים שבהן אפשר לייעל את עבודה. מההיבט הניהולי, בו יזמתי דרכים חדשות להגשת המידע וניהול המעקב, ועד ההיבט הלוגיסטי שם דאגתי לנראות המעבדה, לציוד חדש ולמילוי חוסרים", היא מתארת.

"שמתי לעצמי כמטרה להפוך את המעבדה לכמה שיותר משוכללת, מתקדמת ונגישה. המכשירים החדשים מספקים תוצאות מדוייקות יותר, המעבדה צויידה בחומרים נוספים והעבודה התייעלה", מסבירה שירן. "אני שומעת תגובות חיוביות מאנשים שמרגישים את התוצאות החיובית של השינויים שהובלתי. בסופו של דבר המבצעיות הגבוהה של פלגה 916 תלויה בכשירותם של הכלים הימיים".

למרות עבודתה המסורה, שירן מספרת שלא ציפתה לקבל הצטיינות. "הייתי מאוד מופתעת לשמוע שזכיתי בהצטיינות ממפקד זרוע הים וממפקד הבסיס. אני מודה למפקדים שלי שעשו את המאמץ הזה בשבילי, אני מרגישה סיפוק גדול שמכירים בעבודה שלי ומעריכים אותה".

כשאני שואלת את שירן איך היא רואה את התואר 'חיילת מצטיינת', היא עונה לי בפשטות: "לדעתי להצטיין זה לבצע את התפקיד על הצד הטוב ביותר, לקום בבוקר עם חיוך ולדעת להינות מכל החוויה, תוך דגש על הפן המקצועי וגם על הפן החברתי".

גם אחרי קבלת תואר ההצטיינות, שירן נמצאת עם הפנים קדימה וממשיכה לחשוב על דרכים יצירתיות לתרום ולהשפיע. "אני מאחלת לעצמי להמשיך ללמוד, להכיר אנשים חדשים, ליהנות מחוויות השירות להתקדם", היא מסכמת בחיוך.

עוד כתבות בנושא

loading...