שלישי אישי: לעלות בסולם שלישי אישי: לעלות בסולם

שלישי אישי: לעלות בסולם

אופק ארד

הכירו את רב"ט דניאל רוטשילד – כטכנאי אופטרוניקה בזרוע הים הוא עובד עם כלים רבים, ומחוץ לשעות הצבא הוא מתמחה באהבתו הגדולה לכלי נגינה

במסגרת שירותו הצבאי בזרוע הים, זוכה רב"ט דניאל רוטשילד לעבוד עם יחידות רבות, מפלגות הביטחון השוטף ועד שייטת 13. "התפקיד שלי הוא טכנאי אופטרוניקה בפלגת אלקטרוניקה במספנה. אני אחראי על התחזוקה, הטיפול השוטף ומתן מענה לתקלות העלולות להיווצר במערכות השונות על כלי השיט", מפרט דניאל.


התפקיד מצריך ערנות, נכונות והשקעה רבה, ובסופו של כל יום עמוס, מוצא דניאל את הזמן להתפנות לאהבתו הגדולה - המוזיקה. "לא משנה כמה קשה עבדתי באותו יום, כמה שעות הספקתי לישון יום לפני או אפילו מתי אני מתעורר למחרת, אני מקפיד לשבת ולהתאמן בנגינה - זה מה שנותן לי כוח".

הכירו את רב"ט דניאל רוטשילד – כטכנאי אופטרוניקה בזרוע הים הוא עובד עם כלים רבים, ומחוץ לשעות הצבא הוא מתמחה באהבתו הגדולה לכלי נגינה
הזיקה של דניאל למוזיקה התעוררה בעקבות האזנה לשירי להקת 'הביטלס'. "נחשפתי ללהקה בגיל 10. השירים שלהם קסמו לי, והבנתי שזה מה שאני רוצה לעשות. במהלך השנים למדתי לנגן על גיטרה קונטרבס, גיטרת בס ופסנתר". דניאל למד בבית ספר לאומנויות בעיר מגוריו, ובמסגרת לימודי התיכון השלים 15 יחידות לימוד במוזיקה.


במהלך שנות לימודיו, הקים דניאל להקה משלו: להקת 'האלה', המונה חמישה חברים, שאת שחלקם הכיר דרך חיפוש אחר נגנים וחלקם חבריו עוד מבית הספר היסודי. "הלהקה דורשת מכולנו הרבה אימון והשקעה", אומר דניאל. "המוזיקה היא כל העולם שלנו ואנחנו מקדישים זמן רב ליצירה, הלחנה ועיבוד, ואף הפקנו את אלבום הבכורה שלנו שטרם יצא לאור".

מאז הקמתה, חברי להקת 'האלה' זכו להופיע במקומות רבים. "ניגנו בכל מיני פסטיבלים, ב'עיר הנוער' שזה אירוע גדול באזור הצפון, בבמה המרכזית ביום העצמאות וגם יצא לנו לחמם להקות מוכרות כמו מרסדס בנד, כנסיית השכל והדג נחש".


לפני הגיוס לצבא, נבחן דניאל למסלול תואר ראשון במוזיקה של קונסרבטוריון 'שטריקר' בתל-אביב, בשיתוף עם אוניברסיטת 'THE NEW SCHOOL' במנהטן. "התקבלתי לתוכנית, ודחיתי את התואר במטרה להתגייס לשירות צבאי משמעותי. חשוב לי להמשיך לפתח את עצמי מוזיקלית אבל גם לתרום למדינה", הוא מדגיש.

"היצירתיות שמובילה אותי בתחום המוזיקה מסייעת לי גם בעשייה הצבאית", מתאר דניאל. "כשיש תקלות לא צפויות, היצירתיות הזו מאפשרת לי למצוא פתרונות חדשים".

אחרי השירות הצבאי, התחנה הבאה של דניאל היא לימודים אקדמיים, כפי שסיפר. לנו רק נותר לאחל לו בהצלחה, בטוחים שעוד נשמע עליו בעתיד!

עוד כתבות בנושא

loading...