גדול במדים גדול במדים

גדול במדים

מערכת אתר זרוע הים

זהו סיפורו של דוד צורדיקר, תושב העיר אילת שהתגייס לתוכנית "גדולים במדים" והחל את שירותו בבסיס זירת ים-סוף

את מה שקרה השבוע בזירת ים סוף לא ניתן לפספס, דוד צורדיקר תושב העיר אילת התגייס לתכנית "גדולים במדים" והחל את שירותו בבסיס זירת ים סוף. את קליטתו בבסיס ציינו במעמד חגיגי ומרגש בהשתתפות המתנדבים והמתנדבות בעלי הצרכים המיוחדים מהתכנית "גדולים במדים", המשרתים בזירה יחד עם מפקדי וחיילי הבסיס וראש עיריית אילת, אלי לנקרי. תכנית ״גדולים במדים״ פועלת כ-10 שנים בזירה, וכיום מונה 13 מתנדבים. המתנדבים מגיעים לזירה, עולים על מדים ומסייעים בעשיית הזירה במגוון הפלגות בניהם פלגת הלוגיסטיקה והמחשוב. תכנית "גדולים במדים" נועדה לשלב צעירים עם מוגבלויות במסגרת הצבאית, לאפשר להם לתרום לצבא ולמדינה ובהמשך לסייע להם ברכישת כלים אשר יפתחו את עצמאותם ויסייעו להם להשתלב בחברה ואף בתעסוקה ככל שניתן.
לדברי מפל"גית לוגיסטיקה, רס"ן מיתר רוזן אשר חלק מהמתנדבים בתכנית מתנדבים בפלגה שלה: ״מרגש אותי לקחת חלק בתכנית, הצעירים לוקחים חלק בעשייה, חווים את חווית הצבא, רוכשים מיומנויות וחברים, טוב וחשוב לראות שילוב של מגוון אוכלוסיות בצה"ל ואני שמחה שזירת ים סוף לוקחת חלק בפרויקט החשוב והמבורך״

מדברי מפקד זירת ים סוף, סא"ל שי חודרה: שילובם של מתנדבי תכנית "גדולים במדים" בצה"ל ובזירת ים סוף משקף את הערכים המרכזיים בחברה הישראלית בניהם אהבת החינם, האמונה באדם, סובלנות והכרת התודה. הצעירים מתנדבים בזירה ויחד עם המשרתים תורמים למאמץ הצבאי, מוכנות הכוחות וכשירותם. אני נרגש ומברך את דוד בהצלחה רבה עם תחילת ההתנדבות בזירה.
דוד אנחנו גאים בך!

עוד כתבות בנושא

loading...