בשם בנם אשר נהרג בפיגוע בשומרון בשם בנם אשר נהרג בפיגוע בשומרון

בשם בנם אשר נהרג בפיגוע בשומרון

מערכת את"צ

טקס קבלת תעודות הצטיינות למשרתי בסיס אשדוד של זרוע הים, התקיים אמש (שני), בסימן ׳75 שנות עצמאות למדינת ישראל׳. בין המצטיינים לוחם צה״ל, סמ״ר הלל מנחם יניב ז"ל, שנהרג בפיגוע בשומרון לפני כשבועיים יחד עם אחיו, יגל יעקב יניב ז״ל.

הלל ז״ל שירת כלוחם ימי, בתפקיד סגן מפקד ספינת ״דבורה״, בפלגת הבטחון השוטף 916, בבסיס חה״י באשדוד. הלל ז"ל השתתף במסלול בני ישיבות ההסדר וסיים את שירותו הצבאי רק כשבוע לפני הפיגוע. בדמותו הערכית ובאופן בו ביצע את תפקידו, היווה הלל ז״ל דוגמה למצויינות עבור לוחמיו ועמיתיו, ועל כך הוחלט לבחור בו כמצטיין, מספר שבועות לפני נפילתו.

בני משפחתו של הלל ז''ל הגיעו הערב לטקס וקיבלו ממפקד בסיס אשדוד, אל״ם אלי סוחוליצקי, את התעודה בשמו של בנם אשר לא זכה לקבלה.

״אנחנו נמצאים באירוע חגיגי, אבל במדינת ישראל העצב לעיתים מהול בשמחה״, אמר מפקד בסיס אשדוד, אל״ם אלי סוחוליצקי, ״אנחנו נמצאים כאן עם משפחה שהלוואי ואני והמפקדים היינו פוגשים בה היום לראשונה. הלל ז"ל לצד יגל אחיו ז"ל, לבית משפחת יניב, נהרגו בפיגוע הירי בשומרון. הלל עזב את הפלגה שבוע לפני כן ונבחר להיות מצטיין זירת אשדוד עוד לפני שנהרג. אנחנו החלטנו, על אף שהוא סיים את תפקידו בפלגה, להעניק לו את אות ההוקרה מכיוון שהוא אדם מיוחד, תבנית נוף מולדתו״.

עוד כתבות בנושא

loading...