איך להיות טאלנט? הכירו את תוכנית "גלים" איך להיות טאלנט? הכירו את תוכנית "גלים"

איך להיות טאלנט? הכירו את תוכנית "גלים"

אגם תותחני ונועם אסולין

הכירו את תוכנית "גלים", תוכנית המצוינות של זרוע הים לאנשי הקבע הראשוני שבראשה נמצא רמ"ח אמל"ח, אל"ם ר'. בימים אלו נפתחת ההרשמה למחזור החדש. רוצים לדעת עוד? כל הפרטים בכתבה

 


תוכנית "גלים" הינה תוכנית המצויינות לאנשי הקבע הראשוני בזרוע הים, שמטרתה להגביר את תחושת השליחות והחיבור בין העשייה הזרועית לחברה הישראלית ולייצר קבוצת עמיתים משפיעה ומלוכדת. מדובר בתוכנית שנמשכת כחמישה חודשים, במהלכה נחשפים המשתתפים לתכנים מגוונים וחדשניים בחזית הידע האקדמי והניהולי.

"התוכנית היא חלק מתוכנית 'אנשים' שמוביל ראש מטה זרוע הים, תא"ל גיא גולדפרב. זאת אחת התוכניות המושקעות, אם לא המושקעת ביותר שמציעה זרוע הים למשרתיה ומטרתה העיקרית היא לפתח ולהעצים את יכולות הפיקוד של הקצינים שמהווים עתודה פיקודית בזרוע הים", מספר סגן-אלוף רן שטייגמן, מי שבימים אלה מכהן כסגן-מפקד שייטת ספינות הטילים.

סא"ל שטייגמן היה מפקד צוות במחזור האחרון בתוכנית וליווה את קבוצתו, קצינים בדרגות סגן וסרן מכלל המערכים בזרוע. "אני חושב שהתוכן שמועבר בתוכנית והקשרים שנוצרים שם בין הקצינים הם מאוד חשובים לקידום של תהליכים בתוך הזרוע, והם מאוד מרחיבי אופקים, גם ברמה האישית וגם ברמה המקצועית", הוא מדגיש. "בנוסף, ברמת הפיתוח האישי התוכנית מעניקה למשתתפים בה הזדמנות לקחת פסק זמן מהעבודה היומיומית, להשקיע בעצמם וללמוד מעבר לתחום האישי בו הם מתעסקים בשגרה", הוא מסכם.

 

במהלך הפרויקט הקצינים יטוסו לשבוע לחו"ל, במהלכו יחשפו לתרבות נוספת, יעברו תכנים מעשירים, יפגשו עם ציים זרים ויבקרו באתרי מורשת לאומיים. נוסף על כך, במהלך הפרויקט הקצינים זכו להיחשף לחזיתה של הטכנולוגיה כשסיירו בתעשיות ביטחוניות, חברות הייטק ואנרגיה, נמלים ועוד.

אחת ממשתתפות התוכנית היא סגן ג', קצינה במחלקת מבצעים. לדבריה, הבחירה להתמודד להשתתפות בתוכנית הייתה אחת מהבחירות הטובות ביותר שעשתה במהלך שירותה. "התוכנית גרמה לי להבין כמה יחסי אנוש הם חשובים. במהלך הפרויקט פגשנו אנשים מכלל הדרגות והיחידות בזרוע, ולמדנו להכיר את הארגון שאנחנו משתייכים אליו לעומק, מזוויות אחרות. המפקדים הבכירים שליוו אותנו בתוכנית, בעלי אחריות גדולה היהו מרגש לראות שלמרות העומס בו הם נתונים, הם בחרו לפנות את זמנם בשבילנו ולהתמסר לתוכנית ולתהליך, זה לימד אותי שאם הם מצליחים לאזן, אז גם אנחנו יכולים".
"התוכנית מעשירה ומלמדת מאוד", מוסיפה סגן ג'. "לי אישית היא גרמה להתחבר לזרוע ובאמת להרגיש בבית. התכנים והמעטפת שקיבלנו במהלך התוכנית היו מדהימים, ואני יכולה להגיד בכנות שאני שמחה שלקחתי חלק בתוכנית הזאת וממליצה לכל מי שיכול להתמיין אליה שיעשה זאת".

ההרשמה עכשיו בעיצומה- קצינים בדרגות סגן-סרן הירשמו בהקדם!

 

עוד כתבות בנושא

loading...